محصول
زیر ساخت مطالعات بازار
دسته‌بندی
تمپلیت‌ - زیر ساخت مطالعات بازار
اشتراک‌گذاری تمپلیت

نمونه فرم شاخص خالص ترویج کنندگان (NPS)

برای اطلاع از اینکه آیا مشتریان شما، شرکت شما را به دوستان یا همکاران خود معرفی میکنند یا خیر، از نظرسنجی NPS استفاده کنید. مشتریان خود را در دسته‎های مختلف طبقه بندی کنید و قبل از اینکه آنها را از دست بدهید، اقدامات لازم را انجام بدهید. داده‎های مربوط به رضایت مشتریان را جمع آوری کنید و دید مناسبی نسبت به تجربه مشتری از محصول شما، به دست آورید.

این نظرسنجی دارای سوالات استانداردی است که مشتریان را قادر میسازد تا دلایل رتبه بندی خود را در امتیاز دهی به شرکت، توضیح دهند. آنها همچنین میتوانند نظرات، انتقادات و یا پیشنهادات خود را برای کمک به بهبود محصولات و خدمات، با شما به اشتراک بگذارند.

جمع‌آوری داده‌های مربوط به تجربه مشتریان از محصولات و خدمات شما از طریق نظرسنجی NPS اهمیت دارد. مشتریانی که از محصول شما راضی هستند ممکن است برند شما را به دیگران توصیه کنند. اقدامات جلب مشتریان جدید چالش‌برانگیزتر از حفظ مشتریان فعلی است. شناسایی مشتریان منفعل و مخالف برای شما امکان بهبود رضایت آنها را فراهم می‌کند. همچنین بهره‌گیری از نظرات مشتریان راضی برای ارتقاء برند شما مفید است. اجازه دهید مشتریان خوشحال شما تبدیل به حامیان برند شوند و نقد و نظرهای مثبت آنها را در تبلیغات خود به کار بگیرید.

شما نیز میتوانید این نظرسنجی را با توجه به نیازهای خود، سفارشی کنید و از آن در نظرسنجی‎های مربوط به مشتریان استفاده کنید تا به شما در رشد کسب و کارتان کمک کند.

اسکرول به بالا
درخواست دمو
لطفا برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.