لوگوی شما نمایانگر برند شماست. جهت فهمیدن میزان موفقیت یا عدم موفقیت لوگو، مهم است که از مشتریان و مصرف کنندگان، در مورد لوگوی خود بازخورد دریافت کنید. نظرسنجی ارزیابی لوگو، میتواند تایید کند که آیا مشتریان یا بازار هدف شما لوگوی شما را دوست دارند یا خیر. این نظرسنجی به شما اطلاعاتی در مورد اینکه مردم درباره لوگوی شما چه فکری میکنند، میدهد.
لوگوی طراحی شده را به مشتریان هدف خود نشان دهید و دریابید که آنها کدام بخش لوگو را میپسندند و در کدام بخش همچنان جای پیشرفت دارد. آیا به نظر آنان این لوگو از لحاظ بصری جذاب است؟ آیا این لوگو منحصر به فرد است؟ با محصول همخوانی دارد؟
از بازخوردی که دریافت میکنید برای بهبود طراحی لوگوی خود در محصولات، وبسایت و … استفاده کنید. این نظرسنجی را میتوانید برای نسخه های مختلف لوگوی خود به کار ببرید و نتایج بدست آمده را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین میتوانید برای رفع نیازهای خود، تغییراتی در قالب نظرسنجی ایجاد کنید.