پس از ورود به سامانه پندارگان در سمت راست صفحه، فهرست امکانات و بخش های مختلف سامانه را مشاهده می نمایید. در صورت بسته بودن این منو می توانید با کلیک بر روی آیکون که در سمت چپ صفحه قراردارد، فهرست را باز نمایید. این فهرست امکان دسترسی به بخش های مختلف سامانه را فراهم می نماید که در ادامه به بررسی و توضیح هر یک از آن ها می پردازیم.
پیشخوان
در این صفحه میتوانید آمار و اطلاعات کلی پروژههای خود نظیر تعداد کل پروژهها، پروژههای در حال اجرا، تعداد کل پرسشگران، تعداد پرسشگران فعال، عملکرد پرسشگران و بخش پیشرفت پروژههای در حال اجرا را مشاهده نماید.
نظرسنجی ها
در این صفحه میتوانید کلیه پروژههای نظرسنجی خود را ایجاد و مدیریت کنید. همچنین در این صفحه به تمامی ابزارهای کنترل نظرسنجی ها و منابع مرتبط با آن دسترسی دارید.
لیست گزارشات
در این صفحه به کلیه گزارشات و تحلیل های مرتبط با داده های جمع آوری شده از نظرسنجیها دسترسی دارید. گزارش-ساز موجود در این بخش امکان ساخت گزارشات جدید را برای شما فراهم می نماید.
تنظیمات کاربری
در این بخش، میتوانید به مدیریت واحد های سازمانی، مدیریت کاربران و مدیریت نقش ها دسترسی پیدا نمایید.
تنظیمات پایه
مالی
در منو سامانه، با کلیک بر روی گزینه “مالی”، به گزینه “اشتراک، آبونمان” هدایت میشوید. این بخش شامل اطلاعات اشتراک، سفارشات پرداخت نشده و فاکتورها میباشد. در اطلاعات اشتراک، جزئیات اشتراک و امکان خرید بسته جدید وجود دارد. بخش سفارشات پرداخت نشده اطلاعات سفارشهای در مرحله پرداخت را نشان میدهد و در بخش فاکتورها میتوانید تمامی فاکتورهای خود را مشاهده نمایید.